donderdag 3 november 2016

Testmama Valerie

Testmama Valerie test de Ergopouch Slaapzak voor Sterre van 15 maanden.


Valerie schreef voor de aanmelding als testmama:


sterre

Sterre


Ik word blij van:

Kijken naar hoe mijn drie kapoenen aan het groeien en bloeien zijn. Hoe goed zij zelf in hun vel zitten. En vooral dat ze zo ontzettend aan elkaar hangen. Echte broer met zijn zusjes


Ik droom van:

Gelukkig zijn met mijn gezin!


Sinds ik mama ben, is het meest veranderd:

De tijd die kruipt in het huishouden gecombineerd met werk (als onthaalouder) en gezin. Maar het liefst van al maak ik tijd voor mijn ventje en kindjes!


Ik wil een slaapzakje van Ergopouch testen omdat:

Dit misschien de oplossing kan zijn voor onze jongste dochter Sterre. Elke nacht wordt ze wel eens wakker, door het afschoppen, bovenop liggen van haar dekentje. Ook kan ik het slaapzakje overdag testen bij de kindjes van de opvang.


Deze test van de EroPouch slaapzakjes is mogelijk gemaakt door:  IkBenMama



Testmama Valerie van dochter Sterre schrijft:


Op 3 december mocht ik het pakketje al ontvangen. Net op tijd voor het middagdutje van de dochter. Gelijk uitgepakt, opengedaan, info gelezen, hem aangetrokken bij de dochter en haar in bed gelegd.

Oei, dat laatste was niet zo’n goed idee. Daar ze nooit echt gewoon was aan een slaapzak, moest ze even wennen aan het dragen. Dus als gevolg, wenen, wenen en nog eens wenen. Oke dan maar geen middagslaapje en terug uit bed. ’s Avonds nogmaals de slaapzak aangetrokken. Gelukkig nu wilt ze wel slapen. Mama blij en mama is nog gelukkiger dat dochterlief voor het eerst ontzettend vast sliep bij het bovenkomen. Ook het wakker worden ’s nachts is veel vermindert. Daar ik anders elke nacht meermaals (3 a 4 x) opstond om haar laken, deken, benen, armen etc goed te leggen, heb ik dit nog maar 2 x moeten doen op 1 week! Luxe!


Tot hiertoe ben ik ontzettend positief over de slaapzak. Zeer tof vind ik dat er verschillende gradaties in zijn. En dat je kan testen welke slaapzak je nodig hebt in de kinderkamer. Hier een zeer koude slaapkamer +- 16°C, stond af te lezen op het themokaartje. Daar stond dan ook op welke soort pyjama en slaapzak er best gebruikt wordt. Inderdaad onze Sterre heeft veel minder koud als ze opstaat ’s morgens. Alleen is het jammer dat het thermometertje aan de slaapzak hangt en niet vooraf of los te verkrijgen is. Want misschien ga je in de winkel wel naar huis met een te warme of te koude slaapzak.


Super handig is ook de dubbelzijdige rits. Vuile pamper midden in de nacht, geen probleem en geen gesukkeld meer. En wat nog meer, GEEN klaarwakkere dochter meer!


Tot hiertoe al een dikke 8/10 voor de Ergopouch! Tot over 2 weken voor de eindreview!



En twee weken later …


We nog steeds zeer tevreden over de Ergopouch. En merken we duidelijk een verschil.


Op een ochtend kon ik niet anders dan hem een wasbeurt geven. Diezelfde avond dochter in bed gelegd met een andere slaapzak. Helaas sliep ze dan niet meer door. Ze lag weer bovenop haar deken, sliep dan ook weer moeilijker in. Normaal geloof ik niet zo in een slaapzak of andere middeltjes die je kind beter kunnen laten doorslapen. Of toch niet als ik het zelf niet geprobeerd heb. Maar in deze geloof ik écht.


De dag erop weer haar Ergopouch aangedaan en ze sliep weer als een roosje. En wanneer ze toch wakker werd in de nacht, sliep ze ook wer heel vlot door. Het enige wat ik zou veranderen is het kleur van de slaapzak, maar dat is persoonlijke keuze. Maar van ons krijgt hij zelfs nog een hoger cijfer dan vorige keer, omdat het echt helpt bij ons.

We overwegen al zelfs een 2de aan te kopen. Van ons een dike 9/10.



 De ErgoPouch slaapzakjes zijn te koop bij:


ikbenmama




Testmama Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten