donderdag 4 februari 2016

Geboortesticker speciaal voor jouw baby

Mijn zus is nu 8 maanden zwanger van een leuk baby meisje. Daardoor is iedereen in de familie erg druk bezig om de laatste dingen te regelen, zodat het nieuwe lid van onze familie op een goed manier wordt verwelkomd. Mijn zus en haar man spenderen veel tijd op de website Mamaenmeer.be, die boordevol tips staat.



Door de komst van mijn eerste nichtje willen we aan de buren, vrienden en kennissen laten weten dat ons nieuwe familielid eindelijk is geboren. Ik wil daarom mijn zusje op een persoonlijke manier feliciteren. Toevallig woon ik een wijk met veel jonge ouders en kan op deze manier gemakkelijk ideeën opdoen. Zo zie je veel ooievaars in de tuin. Maar, aangezien mijn zusje geen tuin heeft en alleen een stoep als ‘voortuin’, valt deze optie af. Ze heeft wel een groot raam.


Daarom ben ik van plan om speciaal hiervoor een leuke geboortesticker te ontwerpen. Deze sticker plak ik vervolgens op het raam. Na een zoektocht op Internet naar een webwinkel voor het maken van stickers kwam ik terecht bij de website Raamstickers Maken. Deze site biedt de mogelijkheid om een geboortesticker te maken via hun Editor programma. Erg leuk dus!


Geboortesticker maken via de online photo Editor


geboortestickerEen geboortesticker is een originele en persoonlijke welkomstboodschap voor de nieuwe baby. Daarom heb ik besloten om via de webwinkel Raamstickers Maken mijn eigen geboortesticker te gaan ontwerpen. Aan de hand van de online Photo Editor ontwerp ik zelf mijn eigen sticker inclusief tekst en voeg er een mooie afbeelding aan toe. De naam van mijn nichtje is Fenna, dus dit verwerk ik sowieso in de sticker. Aan de naam heb ik een afbeelding van een baby meisje toegevoegd om het hele plaatje nog leuker te maken.


Na het stickers maken kon ik direct de prijs inzien en het eindresultaat bekijken. Heel eenvoudig thuis vanaf mijn laptop. Ik heb gekozen om de geboortesticker door de webwinkel zelf op maat te laten snijden. Alles in een speciaal lettertype in prachtig roze. Mijn zusje zal versteld staan met mijn creatie!


Raamstickers voor het decoreren van de babykamer


Niet alleen een sticker ter aankondiging van de geboorte van een dochter of zoontje doet het goed op het raam van jonge ouders, maar ook raamstickers in de vorm van een bloem. Als jonge ouders heb je natuurlijk minder tijd om planten water te geven en nieuwe aan te schaffen. Toch wil je de familie, vrienden en kennissen die op kraamvisite komen verblijden van een prachtige raamdecoratie.


Van een afstandje lijken de raamstickers net echt. Naast bloemen kun je ook kiezen voor een dier, zoals een kat of papgeaai. Wellicht een optie als decoratie voor de babykamer? Flat Flowers is een van de aanbieders van transparante stickers die eenvoudig van het ene op het andere raam aangebracht kunnen worden. Dit is te danken aan de statische onderlaag van de stickers.



Geboortesticker speciaal voor jouw baby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten