maandag 30 maart 2015

Testmama Nikki test LEGO DUPLO

Testmama Nikki test LEGO DUPLO met Chloé van 26 maanden.

Nikki schreef voor de aanmelding voor de test LEGO DUPLO:



Ik word blij van:

Spelen met mijn dochter. De lach van mijn kleine meid als ik de kinderopvang binnen stap. Thuiskomen en eerst samen een half uurtje spelen


Ik droom van:

Ik droom van nog een tweede kindje en dat in eeuwig mag gelukkig zijn met mijn gezinnetje.


Sinds ik mama ben, is het meest veranderd:

Mijn dagindeling veel tijd voor mezelf zit er nu niet meer in


Ik wil  LEGO DUPLO testen omdat:

Omdat ik als kind zelf heel veel met LEGO gespeeld heb maar met duplo niet. Daarom Nibud het mijn kans om LEGO duplo te leren kennen samen met mijn kleine spruit , we kijken er alvast naar uit!!


Deze test is mogelijk gemaakt door:  LEGO DUPLO



Testmama Nikki test LEGO DUPLO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten