maandag 30 maart 2015

Testmama Celine test Lego Duplo

Testmama Celine test LEGO DUPLO met Alexandra van 28 maanden.

Celine schreef voor de aanmelding voor de test LEGFO DUPLO:



Ik word blij van:

Mijn dochtertje te zien opgroeien en gelukkig te zien. Ik probeer mijn dochter zo veel mogelijk te stimuleren om haar ontwikkeling te bevorderen. Zo doe ik haar op peuterturnles en op samenspel (kinderen met ouders die samen komen om te spelen en praten over opvoeding). Het is dan ook logisch dat ik blij word van hoe gelukkig met dochter is. Haar glimlach en glitteroogjes


Ik droom van:

Mijn droom is om mijn kinderen het maximale te kunnen geven om zo goed mogelijk te kunnen opgroeien. En dit gun ik elk kind! Daarom ben ik ook met projecten bezig om andere ouders te stimuleren om stappen te ondernemen om ook het maximale eruit te halen om het kind goed op te voeden.


Sinds ik mama ben, is het meest veranderd:

Vroeger ik meer egoistischer. Nu is mijn denkwijze meer veranderd in de stijl van denken aan anderen of het nu aan mijnn eigen kind, een ander kind of iemand die behoefte heeft aan hulp.


Ik wil  LEGO DUPLO testen omdat:

Ik voorstander ben om al lerend te spelen. Ik heb eigenlijk nog geen Duplo gekocht voor mijn dochter. Ik ken het eigenlijk niet echt. Toch ben ik voorstander van nieuwe dingen te proberen.


Deze test is mogelijk gemaakt door:  LEGO DUPLO



Testmama Celine test Lego Duplo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten