maandag 5 januari 2015

Testmama Hanneke

Testmama Hanneke, mama van Ties van 2 maanden, test de wasbare zoogcompressen van CupeCake aangeboden door Rondom Eva.

Hanneke schreef voor de aanmelding als testmama:


Ik word blij van:
Mijn jongetjes, het opnieuw zelf kunnen voeden van mijn tweede zoon. Van in de natuur zijn. Van de seizoenen en al het weer wat daarbij hoort. Van een heerlijk rustige avond op de bank met mijn vriend met de kaarsjes aan. Van een lange wandeling met de hond in de stromende regen. Van Sinterklaas vieren met de hele familie en alle meligheid die daarbij hoort. Van op het strand zijn en de zee zee zien, horen en ruiken en van nog zoveel dingen meer….


Ik droom van:
Een mooie toekomst voor mijn jongens en dat ze gespaard worden voor verdriet en ongeluk. Dat we als gezin gelukkig en samen blijven. Maar ook van een gezinsvakantie in Ierland omdat ik daar zulke heerlijke vakanties heb gehad samen met mijn zusje. Ik wil mijn mannen graag laten zien waar ik geweest ben en hoe mooi het land is. En ik droom van een huis buitenaf met boomhutten en dieren en ruimte en natuur.


Sinds ik mama ben, is het meest veranderd:
Ik ben veel emotioneler geworden. Ben veel sneller geraakt door van alles en ik maak me veel meer zorgen. Maar ik ben ook gelukkiger dan ooit. Ik heb veel minder tijd voor mezelf maar als ik die wel even heb, geniet ik er ook veel meer van.


Ik wil testen omdat:
Ik wederom heeeeeel veel melk heb en een heel sterke toeschietreflex en ik al verschillende soorten wegwerpcompressen heb geprobeerd en eigenlijk nergens tevreden over ben. Ik ben gewoon heel benieuwd of deze compressor wel gaan bevallen.



De CupCake zoogcompressen zijn te koop bij:


Rondom eva logo




Testmama Hanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten